18 d’octubre del 2012

Cursa Carrilet Anglès 2012

Va ser el diumenge 14/10/2012 el dia en que jo mateix, Sergi Porta, vaig decidir córrer la meva primera Cursa del Carrilet d'Anglès, a la comarca de la Selva. En aquesta ocasió no vaig tenir la sort que m'acompanyés cap membre de l'equip, però no podia perdre l'oportunitat de córrer a casa. A les 8:30h del matí ja em vaig presentar a la zona esportiva per recollir el meu dorsal. Feia sol i una temperatura d'uns 18 graus, ideal per fer bona marca. El recorregut consta de 10.000 metres teòrics, transcorrent en la seva major part per l'antiga i famosa Ruta del Carrilet que va des de Girona fins a Olot. Eren les 9:30h quan per megafonia ens van avisar als aproximadament 130 corredors que ens situéssim a la zona de sortida. Jo estava a primera fila esperant el tret inaugural per no perdre segons esquivant participants durant els primers metres. 

En la meva ment ja estava definida l'estratègia de cursa. Sabia que el recorregut tenia un lleuger pendent positiu durant els primers 5km, així que vaig sortir a 3:50min/km, un ritme que vaig haver d'afluixar amb la pujada, però sempre per sota dels 4:00min/km. Al quilòmetre 3, vam deixar el carrilet per endinsar-nos a un camí que anava resseguint el riu Ter fins al Pasteral. Tal i com havia planejat, em trobava amb forces per apretar a la segona meitat, així que l'últim tram el vaig fer bastant còmode, sempre enganxat a un corredor que m'estirava en els moments de dubte.



Finalment vaig aconseguir una dotzena posició de 128 arribats amb un temps de 40:16'. Molt content, ja que vaig igualar el meu millor ritme en cursa corrent a 3:48min/km de mitjana. Cal destacar que el meu Garmin em va marcar una distància de 10.590m, fet que vaig corroborar en els cronòmetres d'altres participants.


A l'arribada, un cop vaig agafar aire, em vaig menjar un entrepà de botifarra que donaven a l'avituallament, tot un detall de l'organització!

Aquí us deixo l'enllaç amb els resultats de la general: 





Salut!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada