26 d’abril del 2012

Courir sur le Caminadour


La sortida va ser molt ràpida, aquí els 100 primers metres.

Al igual que el Jonatan, el diumenge 22 d'abril, jo també vaig participar en una cursa. Aprofitant la meva estada per terres franceses volia tastar com no el seu running. Així que vaig decidir inscriure’m a una cursa que es realitzava a Tarbes, ciutat que es troba a la regió de Midi-Pyrénées.
La cursa s’anomena “Courir sur le caminadour”, ja que transcorre per un recorregut de passeig – esportiu all llarg de riu Adour. Es tracta d’un recorregut molt pla y rebossat de vegetació que va des del llac de Soues fins als llacs de Bours, els quals els corredors vorejàvem i on fèiem mitja volta.

Els últims quilòmetres van ser força durs.

A les 10h del matí es va donar el tret de sortida pels 138 corredors de la cursa més els 70 esportistes que feien l’opció de marxa. Des d’un bon principi els corredors es van anar col·locant al seu ritme i, ja quan portàvem un quilòmetre, estàvem tres corredors al capdavant, jo en tercera posició. El ritme era fort, els meus esbufecs em feien patir sobre el ritme que portava, el segon corredor també estava en la mateixa situació, així que en el quilòmetre 3 i mig va abandonar la guerra entre els tres i es va anar distanciant. No va ser fins al quilòmetre 4 quan vaig poder fer el càlcul de la velocitat que portava: 3:24 min/km. En aquell moment sabia que havia d’afluixar, ja que aquell no era el meu ritme i de seguir així potser no hauria acabat bé. Així que ho vaig fer i el primer corredor es va anar distanciant. Quan vaig arribar al quilòmetre 7, ben just podia veure el primer classificat, i el mateix pel que fa al tercer classificat, així que era probable que la cursa acabés d’aquella manera. Els últims 3 km de la cursa es van fer molt durs degut a l'excés al principi d’aquesta.

Al final, una merescuda segona posició.

Al final, 2ona posició realitzant el recorregut d’11,5 km en 41:12. Un ritme bo, 3:35 min/km, però lluny de la MMP.


Podeu trobar una petita crònica de la cursa en francès on es fa referència a "l'espagnol Josep Cuner Utges" i els resultats aquí.

Salut i quilòmetres! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada