18 de novembre del 2011

VI Eternal Running (Bellpuig)


El passat diumenge 30/10/2011 vam realitzar la VI Eternal Running de Bellpuig. L’Eternal Running, per aquells que no ho coneguin, no és una cursa qualsevol. Aquesta es caracteritza per la gran quantitat d’obstacles que hi ha durant tot els seu recorregut, com per exemple arrossegar-se pel fang per esquivar unes reixes amb punxes, pujar bales de palla amb xarxes, passar uns bidons plens d’aigua congelada i fins i tot creuar un riu.

En aquesta cursa només va participar un membre de Meià Runners, jo mateix, Ivan Balagueró. La resta de l’equip devia tenir por... Per això em van acompanyar els meus amics d’Artesa de Segre i en aquesta ocasió companys de travessa. L’equip va ser:  Alexis, Lladós, Alés, Pericon i Ivan. En aquesta edició de la cursa hi van participar uns 1000 tarats que com nosaltres es van anar a fotre ben plens de fang.

L'equip (d'esquerra a dreta): Alés, Pericon, Ivan, Alexis, Lladós.
L’únic que tenia una mica de preparació física prèvia a la cursa era jo, així que vaig agafar el rol de capità per ajudar a la resta de l’equip quan feia falta i animar-nos constantment. Vam poder seguir mes o menys tots un mateix ritme fins al final, excepte l’Alés i el Pericon que al principi es van aturar i els vam perdre de vista.

Pel que fa al recorregut,  la major part dels obstacles estaven concentrats al principi i final de la cursa. La resta del trajecte el vam poder fer corrent, com en una cursa normal amb el desavantatge que anàvem ben molls i enfangats. No vaig agafar un bon ritme durant la carrera, ja que el fi que em vaig proposar en aquesta no era fer temps, sinó gaudir del recorregut amb els companys. Tot i així vam fer un gran temps de 1h 15’ i vam quedar en les posicions 263, 264, 265 del total de 1000 participants.

Tot i que amb l’equip complet de Meià Runners haguéssim pogut rebaixar considerablement el temps, vaig quedar molt orgullós de la nostra participació i crec que vam assolir tots els objectius que ens havíem marcat. Va ser una gran experiència.

Salut i km's!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada