23 de setembre del 2013

1a duatló Vila Ducal de Montblanc

Marxàvem amb el Ferran i el Paco a les 7.35 d'Artesa i arribàvem, amb molt de temps, per preparar la cursa.
Primer, vam anar a deixar les bicicletes i el material al BOX i, tot seguit, a buscar els dorsals, però encara no era l'hora d'entrega quan hi vam arribar.
Quan ja teníem els dorsals, vam anar a un bar a fer un veure. Tot seguit, em vaig anar a canviar, ja que els dos membres del CUDOS ja n'estaven.
Una mica d'escalfament previ i cap a la zona de sortida. 130 duatletes a punt i...SORTIDA!
Vaig voler posar-me al grup del davant, però 2 corredors es van desmarxar força i el grup, d'uns 20-25 corredors, es va anar disgregant i augmentaven les distàncies. Al final, intentava no deixar passar un parell o tres de corredors que tenia al davant i al darrere.
Finalment, em va passar un corredor i jo en vaig passar a dos i vaig realitzar el primer tram (5km) en 18.40 (19.20 contant el temps de transició en el box). Anava 4t de categoria a 30s del tercer, genial!


Però quan ja havia passat 2 ciclistes i duia un bon ritme...caiguda! en un tram on hi passa el riu un ciclista em va passar i em va fer frenar i vaig caure. Això, van fer que la cadena de la bicicleta s'encreués. Els atletes m'anaven passant i jo m'anava desanimant. Finalment, passats quasi bé 10 minuts, vaig poder-la arreglar.
M'havia desmotivat, però un cop damunt la bicicleta, les ganes van sorgir de nou. El tram amb bici, evidentment, em va fer perdre 45 posicions de la general, però sabent que vaig avançar almenys uns 20 ciclistes i que la segona volta amb bicicleta la vaig fer amb 25minuts, doncs...estic content!



Arribat altre cop al Box, vaig deixar la bicicleta, em vaig posar les bambes i...a córrer de nou 1.8km.
Finalment, vaig acabar en 70a posició i 6a de la categoria amb un temps de 1h 29mins.

El recorregut no estava malament (molt ben marcat) i l'organització molt bona! Tot i que, faltava gent en el tram del riu (vaig veure caure molts ciclistes i un parell més de persones hi haurien vingut molt bé). Però prefereixo més muntanya, més desnivell!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada