5 de novembre del 2011

Marató del Mediterrani 10Km (Castelldefels)


El diumenge 23 d'octubre vam participar a la 10K Marató del Mediterrani a Castelldefels (Pona, Jose i Sergi). Va ser una gran cursa pels 3 com ara us detallaré!

Com podeu veure, al arribar al canal olímpic (sortida i arribada de la cursa), ens vam fer una foto d'equip, molt buscada des de feia dies, encara que en aquesta ocasió faltava l'Ivan i el Joan.

Eren sobre les vuit i poc del matí, la temperatura era ideal per còrrer, fins i tot feia fresca i estava una mica ennuvolat! Cal dir que el terra era moll i amb bassalts en alguns trams del circuit, ja que la nit anterior havia descarregat per Castelldefels. Vam anar a deixar les coses al guardarroba i vam fer un bon escalfament, importantíssim! Faltaven 15 minuts per començar la cursa i ens vàrem col·locar al davant de tota la munió de corredors! Més de 4000 ja que la 10K, Mitja i Marató surtiem tots junts! El Jose es va posicionar un pèl més endavant que el Sergi i Jo. Compte enrere i Pum! Sortida neta ja ho va dir l'Speaker "hahaha". Al Jose ja no el vaig veure més fins l'arribada! Els primers 500m els vaig fer amb el Sergi, després cadascú va marcar el seu ritme. Al arribar ens vam trobat tots al costat de la "meta", molt contents pels resultats!

El Jose va fer 36:19 i 1r de la categoria Promesa. (És un màquina, no ens deixarà guanyar copes al Sergi ni a mi...).
EL Sergi va fer 40:35 i 4rt de la categoria Promesa. (El Sergi ha fet una gran progressió amb els seus temps, fruit de l'esforç i els entrenos, d'aquí no res baixa dels 40 ja).
I finalment, jo vaig fer 43:15 i 11è de la categoria Promesa. (He de dir que estic molt satisfet amb aquest temps, ja que no vaig poder entrenar massa per tema lesió, respecte Cornellà vaig baixar un minut i 15 segons).

En definitiva, Meià Runners vam fer una gran paper! Vàrem col·locar els 3 participants de la cursa entre els 11 primers de la categoria Promesa! Tot un gran esdeveniment per un club amateur i no federat.

Aquí deixo el link amb la classificació de les Promeses a la cursa de 10K:

http://www.menasl.com/mediterrani/resultados10k.php?cop=5&cs=1

Res més Runners, Km's i salut!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada